Меню сайту
Послуги
Важливе
uCoz

Механізми позасудового захисту прав споживачів фінансових послуг

Споживач має право звернутися:

- до кредитної спілки за поштовою адресою: 58000, м.Чернівці, вул. Заньковецької, буд.15 або за місцезнаходженням кредитної спілки із відповідною скаргою, яку кредитна спілка зобов’язана розглянути та надати споживачеві обґрунтовану відповідь на неї протягом 30 календарних днів від дати її отримання відповідно до законодавства;

- до органів, які здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг, та їх посадових осіб (у тому числі щодо наявності в договорах умов, що обмежують права споживачів фінансових послуг), зокрема, до:

  •  Національного банку України за поштовою адресою: вул. Інститутська буд. 9, м. Київ-8, 01601. Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, буд.11-б, м. Київ-8, 01601. Телефон: 0 800 505 240, Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45. Форма електронного звернення громадянина (docx та pdf), яке надсилається на nbu@bank.gov.ua. Вимоги до оформлення (викладення) письмових та усних звернень (Закон України “Про звернення громадян”, рішення Правління Національного банку України від 14 травня 2020 року №332-рш). Запис на особистий прийом: тел. 0 800 505 240;
  • Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

          Телефони: (044) 279 12 70 – приймальня;  (044) 278 84 60, 278 41 70 – канцелярія

          Електронна пошта: head@consumer.gov.ua

           Адреса: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1. 

Наявність у кредитної спілки гарантійних фондів чи компенсаційних схем законодавством не передбачена.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Важливе