Меню сайту
Послуги
Важливе
|
Механізми захисту прав споживачів фінансових послуг у кредитній спілці "Буковинський Альянс" Споживач має право звернутися: - до кредитної спілки за поштовою адресою: 58000, м.Чернівці, вул. Заньковецької, буд.15 або за місцезнаходженням кредитної спілки із відповідною скаргою, яку кредитна спілка зобов’язана розглянути та надати споживачеві обґрунтовану відповідь на неї протягом 30 календарних днів від дати її отримання відповідно до законодавства; - до органів, які здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг, та їх посадових осіб (у тому числі щодо наявності в договорах умов, що обмежують права споживачів фінансових послуг) до Національного банку України за поштовою адресою: вул. Інститутська буд. 9, м. Київ-8, 01601. Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, буд.11-б, м. Київ-8, 01601. Телефон: 0 800 505 240, Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45. Форма електронного звернення громадянина (docx та pdf), яке надсилається на nbu@bank.gov.ua. Вимоги до оформлення (викладення) письмових та усних звернень (Закон України “Про звернення громадян”, рішення Правління Національного банку України від 14 травня 2020 року №332-рш). Запис на особистий прийом: тел. 0 800 505 240; Посилання на розділ «Захист прав споживачів» на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection. Споживач також має право звернутись із зверненням до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Телефони: (044) 279 12 70 – приймальня; (044) 278 84 60, 278 41 70 – канцелярія. Електронна пошта: head@consumer.gov.ua. Адреса: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1. Наявність у кредитної спілки гарантійних фондів чи компенсаційних схем законодавством не передбачена. |
Пошук
Календар
ВАЖЛИВЕ
![]() |